منهول پلی اتیلن | تولید کننده منهول پلی اتیلن

منهول چیست؟

منهول (جایگزین سوراخ تاسیسات، سوراخ تعمیر و نگهداری یا سوراخ فاضلاب) شکافی به فضای محدود مانند شافت، طاق ابزار یا ظرف بزرگ است. منهول ها اغلب به عنوان یک نقطه دسترسی برای یک سرویس عمومی زیر زمینی استفاده می شوند، اجازه بازرسی، تعمیر و نگهداری و ارتقاء سیستم را می دهند. اکثر خدمات زیر زمینی دارای منهول شامل آب، فاضلاب، تلفن، برق، تخلیه طوفان، گرمایش منطقه و گاز است.

منافذ عموماً در مناطق شهری، خیابان ها و گاهاً زیر پیاده رو ها یافت می شود. در مناطق روستایی و توسعه نیافته، خدماتی مانند تلفن و برق معمولاً از طریق زیر زمین و یا در تیر های برق انجام می شوند.

منهول های پلی اتیلن معمولاً به دریچه دسترسی اشاره دارد که برای دسترسی از اتاق یا راهرو به داخل حفره سقف ساختمان استفاده می شود. این منهول ها به طور معمول حدود 450 میلیمتر × 450 میلیمتر (18 در × 18 اینچ) مربع هستند.

کاربرد منهول پلی اتیلن:

·        منهول های PE تجهیزات اتصالات مورد استفاده برای اتصال، چك كردن و تعمیرات هستند.

·   در شبکه انتقال برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب برای انجام مسیر دیگری از منهول های پلی اتیلن استفاده شود.

·        همچنین سیستم مخابراتی مورد استفاده برای دسترسی به مسیر های کابل زیرگروه.

·        منهول های پلی اتیلن تولید شده به دو صورت سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

·   منهول های تولید شده توسط شرکت هلدینگ صنایع برتر بهترین هستند در مقایسه با رقبا، به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه و طراحی.

·        آن ها می توانند در گاز نفت، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال استفاده شوند.

مشخصات منهول پلی اتیلن:

·        نصب با سرعت بالا.

·        ارتفاع قابل تنظیم.

·        ارتفاع ثانویه قابل تنظیم.

·        نیازی به جرثقیل نیست.

·        قابلیت اجرا بر روی لوله های مختلف.

·        امکان نصب مستقیم شعبه.

·        در برابر فشار پویا و استاتیک مقاومت کنید.

·        وزن کم.

·        عدم خوردگی.

·        مقاومت در برابر سایش.

·        مقاومت در برابر ضربه.

·        مقاومت در برابر موریانه های میکروارگانیسم ها و از بین بردن حشرات مضر.

·        بازیافت.

·        مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش.

ساخت و ساز منهول پلی اتیلن:

بسته شدن منهول پلی اتیلن توسط یک پوشش مشبک یا منفذ محافظت می شود، یک پلاگین مسطح که برای جلوگیری از دسترسی تصادفی یا غیر مجاز به منهول ها محافظت می شود. این پوشش ها به طور سنتی از فلز ساخته می شوند، اما ممکن است از بتن پیش ساخته، پلاستیک تقویت شده با شیشه یا سایر مواد ترکیبی ساخته شوند (مخصوصاً در مواردی که سرقت پوشش نگران کننده باشد). به دلیل قانون محدود کردن وزن قابل قبول برای دست زدن به دستی، اروپا شاهد حرکت به سمت مواد پوشش منفذ کامپوزیت با وزن سبک تر است که از مزایای مقاومت در برابر لغزش بیشتر و ویژگی های عایق الکتریکی نیز برخوردار است.

منهول ها معمولاً با پله های فلزی، پلی پروپیلن یا فایبرگلاس که در قسمت داخلی دیوار نصب شده اند مجهز هستند تا به راحتی بتوانند به فضای آب و برق سقوط کنند.

منهول ها معمولاً گرد هستند، دلیل اصلی آن این است که گرد بودن بهترین شکل برای مقاومت در برابر فشردگی زمین است. این روکش ها گرد هستند زیرا ساخت آن ها از اشکال مربع یا مستطیل راحت تر است، حرکت آن ها با غلتک راحت تر است و نمی توانند به دهانه سقوط کنند. اما در انگلستان تقریباً همیشه به شکل مربع یا مستطیل، حداقل در سطح خیابان هستند. منهول های پلی اتیلن را می توان به شکل مثلثی یافت.

منهول کامپوزیت:

منهول کامپوزیت (فایبرگلاس) معمولاً در کاربرد هایی مورد استفاده قرار می گیرد که، نفوذ یا خوردگی توسط سولفید هیدروژن (از گاز فاضلاب) نگران کننده باشد یا در مواردی که سازه ها قبل از قرار دادن باید به صورت کارخانه در یک چاله قرار گیرند. در این منهول ها، کل محفظه زیرزمینی علاوه بر پوشش از برخی مواد ترکیبی ساخته شده است.

تولید کننده منهول پلی اتیلن:

کارخانه منهول پلی اتیلن هلدینگ صنایع برتر، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید منهول پلی اتیلن با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین منهول های پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم.

کارشناسان فروش منهول پلی اتیلن هلدینگ صنایع برتر همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید منهول پلی اتیلن برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید منهول پلی اتیلن و استعلام قیمت منهول پلی اتیلن با کارشناسان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره های 09127051674 و 02186127232 در ارتباط باشید.



Comments